mandag 13. juli 2009

One row lace scarf

Da har jeg strikket mitt første skjerf, mønsteret er One row lace scarf fra Turvid. Dette er også en av oppskriftene i tilbehørsalongen på Projo. Det var veldig enkelt og greit å strikke, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det er vel ikke helt min farge, så det blir vel kanskje en gave til noen en dag :o) Jeg brukte et nøste av Babyull fra Gjestdal og pinner nr 6. Jeg holder også på med sokkene etter mønster av Elisabeth Augusta, og har litt igjen på sokk nr 2. Men, det blir vel dessverre lite strikking denne uken.. Sitter her med lapp for det ene øyet :o( Har fått en rift på øyet etter at jeg tok av meg en linse i helgen, og ble sår.. Så da blir det lite strikking tenker jeg, når dybdesynet mitt ikke er helt i vater..

1 kommentar:

  1. Flott skjerf du har strikket og jeg synes fargen var skjønn!! Men så er blått favorittfargen min!

    SvarSlett