onsdag 16. desember 2009

HV julerunden på Hobbyboden

Etter å ha kikket utålmodig i postkassen i flere dager, fikk jeg endelig min pakke i går! Jeg var så spent. Det er så gøy å være med på slike hemmelige venn-runder :o) Og det var mye spennende i pakken!
4 nøster Viking Sportsragg, grått og flerfarget, 2 nøster Viking Naturgarn og et KJEMPEnøste med Novita Polkka. Så fikk jeg en stor sikkerhetsnål (det har jeg hatt behov for flere ganger), en liten kuttekniv og en pose solbærtoddy :o)
Jeg gleder meg til å bruke garnet! Det blir vel sokker av raggegarnet og noe gøy å tove med naturgarnet. Polkkaen er jeg usikker på enda, men kan hende det blir sokker det også ;o) Er i alle fall en herlig farge på det nøstet!

Tusen takk, min hemmelige venn!
(Men jeg har ikke klart å finne ut hvem du er...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar