onsdag 16. september 2009

Hemmelig Venn på Hobbyboden

I går fikk jeg en kjempeflott gave i posten! Jeg har aldri vært med på en Hemmelig Venn-runde før, så jeg har vært veldig spent i disse tider. Jeg har lurt sånn på hva jeg fikk, og om jeg klarte å gjette hvem min hemmelige venn var :o)
Innholdet i pakken var 2 nøster Sterk, et garn jeg har lest mye bra om på Hobbyboden. Jeg gleder meg enormt til å prøve det! Fargen var kjempefin også :o) Et nøste bomullsgarn var det også, noe som går til kluter. I tillegg var det 3 kjempefine knapper, en pakke servietter og 3 pakker med brenneslete. Teen var kjempegod! Jeg er kjempefornøyd med gaven min :o)
Etter å ha lest hintene i kortet, og tatt en liten detektivrunde i diverse blogger og på Hobbyboden, er jeg ganske sikker (tror jeg) på at min hemmelig venn er Irenesol :o) Tuuuuuuusen takk!

1 kommentar:

  1. Hei. Så fint at du likte pakken. Må jo spre det glade budskapet rundt sterk, mitt favorittsokkegarn. Kos deg med strikkingen.

    Klem, Irene.

    SvarSlett